ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΕΜΑΙL:smelitzanis@gmail.com...... ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK @athanasiosmelitzanis PROFIL FACEBOOK ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ TWITTER @SakisMelitzanis SKYPE: ΑΘ.ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ live:sakdriver

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Κυριακή 9 Απριλίου 2023

Αποκαλυπτικό έγγραφο για τη μετακίνηση του σταθμάρχη

 

Είχε υποβάλει αίτηση και το 2019, η οποία είχε απορριφθεί, ωστόσο την επόμενη χρονιά, ξεκίνησε νέα διαδικασία από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, που επέτρεψε να ικανοποιηθεί το αίτημα της μετάταξης σε θέση σταθμάρχη.Η διενέργεια μόνιμων προσλήψεων και η εκπαίδευση του προσωπικού είναι ο μοναδικός δρόμος για να ξανακερδηθεί η εμπιστοσύνη του κοινού στον σιδηρόδρομο μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ανέφερε χθες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, αποκαλύπτοντας και ένα στοιχείο που αποδεικνύει τον ρουσφετολογικό χαρακτήρα της τοποθέτησης του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας από τη Νέα Δημοκρατία.Μιλώντας στη χθεσινή ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ που είχε θέμα «Ασφαλείς μεταφορές, σύγχρονες υποδομές», ο Χρήστος Σπίρτζης αποκάλυψε με επίσημα έγγραφα ότι ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας είχε προσπαθήσει να επανέλθει στον ΟΣΕ και το 2019 με βάση τη διαδικασία κινητικότητας που είχε ξεκινήσει τον Μάρτιο από την προηγούμενη κυβέρνηση. Με βάση τα έγγραφα, ο σταθμάρχης, που τότε υπηρετούσε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, κατέθεσε την αίτηση όταν πια είχε αναλάβει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, στις 16 Δεκεμβρίου 2019.

Ομως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέρριψε την αίτησή του στις 23 Ιουνίου 2020. Στην απόφαση απόρριψης αναφέρεται ότι με βάση τη διαδικασία που είχε ορίσει η προηγούμενη κυβέρνηση, μπορούσαν να επανέλθουν υπάλληλοι οι οποίοι υπηρετούσαν παλαιότερα με ειδικότητα «οδηγού ή μηχανοδηγού ή σταθμάρχη ή κλειδούχου ή εργάτη γραμμής ή τεχνίτη γραμμής ή μηχανικού ΠΕ και ΤΕ» ή ως προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας και συνοδοί. «Καθώς η ειδικότητα Επιστάτης Γραφείου Αποσκευών, με την οποία υπηρετούσατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν περιλαμβάνεται στις ως άνω διατάξεις, το αίτημά σας για μετάταξη προς τον ΟΣΕ δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί», κατέληγε η απόφαση.

 

 

Ωστόσο, την επόμενη χρονιά, ξεκίνησε νέα διαδικασία από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, που επέτρεψε να ικανοποιηθεί το αίτημα της μετάταξης σε θέση σταθμάρχη. Χρησιμοποιώντας τον χιλιοπαιγμένο από την κυβέρνηση όρο του «ανθρώπινου λάθους», ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε ως τέτοιο και τη μεθόδευση να «αφήνεις τον ΟΣΕ να καταρρέει και αντί για 2.000 υπαλλήλους να έχει πέσει στους 730, αφού στόχος ήταν να βγάλουν σε ΣΔΙΤ τις σκληρές υπηρεσίες του Δημοσίου».

«Εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε προσλήψεις, κάναμε μετατάξεις σε συγκεκριμένες ειδικότητες. Με βάση τη δική μας διαδικασία, ο σταθμάρχης έκανε αίτηση που απορρίφθηκε. Ποιο ήταν το ανθρώπινο ρουσφετολογικό λάθος που τον έβαλε, παρακάμπτοντας τον δικό μας νόμο, και τον έκανε σταθμάρχη;», αναρωτήθηκε ο Χρ. Σπίρτζης.

Ο πρώην υπουργός Υποδομών παραδέχθηκε αργότερα ότι πρέπει να κερδηθεί και πάλι η εμπιστοσύνη του κοινού στον σιδηρόδρομο, αλλά τόνισε ότι «αυτό δεν θα συμβεί εάν δεν γίνουν τουλάχιστον οι μόνιμες προσλήψεις και η εκπαίδευση του προσωπικού», βάζοντας ως κατώτατο όριο τους 1.500 μόνιμους υπαλλήλους για να αποφευχθεί η κατάρρευση.

«Διαφάνεια, αποτελεσματικότητα και ταχύτερη παράδοση των έργων στους πολίτες» είναι, όπως τόνισε ο Νίκος Παππάς, το τρίπτυχο του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για τις υποδομές. Με πρόσθετο στοιχείο, όπως συμπλήρωσε ο ίδιος, «την ασφάλεια των υποδομών και κατά τη χρήση τους, με τη διατήρησή της να αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας μέσω των κατάλληλων μηχανισμών».

ΠΗΓΗ
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΟΑΕΔ: Ταμειακό έλλειμα 1 δισ. ευρώ στην υπηρεσία ΔΥΠΑ

  ΟΑΕΔ: Έλλειμα 1 δισεκατομμύριο ευρώ στα ταμεία της ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ: Ταμειακό έλλειμα 1 δισ. ευρώ στην υπηρεσία ΔΥΠΑ ΕΝΑ γιγαντι...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad