ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΕΜΑΙL:smelitzanis@gmail.com...... ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK @athanasiosmelitzanis PROFIL FACEBOOK ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ TWITTER @SakisMelitzanis SKYPE: ΑΘ.ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ live:sakdriver

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

Η κυβέρνηση εξετάζει μειώσεις στους φόρους των καυσίμων

 

Η κυβέρνηση εξετάζει μειώσεις στους φόρους των καυσίμων

Η κυβέρνηση εξετάζει μειώσεις στους φόρους των καυσίμων
Η κυβέρνηση εξετάζει μειώσεις στους φόρους των καυσίμων

Μείωση των φόρων καυσίμων εξετάζει η κυβέρνηση

Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκεται απ΄ ότι φαίνεται η μείωση των φόρων στα καύσιμα όπως και σε άλλα βασικά είδη, ώστε να μπει κάπου ένα τέλος στην ενεργειακή κρίση των τελευταίων ημερών. Στις πιθανές λύσεις αναμένεται να καταλήξουν μέσα της επόμενης εβδομάδας, μετά την Σύνοδο Κορυφής που θα γίνει στο Παρίσι. Παρόλα αυτά η Κομισιόν ήδη έχει ανακοινώσει τις προτάσεις της για την αντιμετώπιση της κρίσης.

«Επίδομα ακρίβειας» για τα ευάλωτα νοικοκυριά

Οι πρώτες πληροφορίες για πιθανό σχέδιο της κυβέρνησης, κάνουν λόγο για «επίδομα ακρίβειας» ύψους 200 ή 300 ευρώ σε ευάλωτα νοικοκυριά, ενώ θα εξεταστεί το ενδεχόμενο  μείωσης του ΦΠΑ ή άλλων ειδικών φόρων στα καύσιμα και σε άλλα βασικά είδη.

Τα «ζυγίζει» η κυβέρνηση

Τα στοιχεία που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην καταληκτική απόφαση της κυβέρνησης είναι τα δεδομένα για τους τομείς που θα αυξηθούν ο τιμές τους στο εγγύς μέλλον, το πως διαμορφώνεται από τις εξελίξεις ο κρατικός προϋπολογισμός, τι περιθώρια υπάρχουν για παροχές και πώς μπορούν να διαμορφωθούν τα έσοδα του κράτους στην περίπτωση που μειωθεί ο ΦΠΑ και ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα. Σε αυτό οδήγησε η άποψη ότι αντί για «υπερείσπραξη» λόγω της αυξημένης τιμής των καυσίμων, ο προϋπολογισμός «μπαίνει μέσα» λόγω μείωσης της κατανάλωσης, χωρίς να «επιστρέφει φόρους» στους καταναλωτές. Βάζοντας τα παραπάνω σε μία πρόταση, το κράτος χάνει περισσότερα σε ΕΦΚ από όσα κερδίζει σε ΦΠΑ. Μια εξισορρόπηση στους φόρους, είτε ΦΠΑ είτε ΕΦΚ, μπορεί να τονώσει τόσο την κατανάλωση, όσο και τα συνολικά έσοδα του κράτους από φόρους στα καύσιμα, αποτελώντας εν ολίγοις στρατηγικής σημασίας κίνηση.

Παράδειγμα προς μίμηση Ιρλανδία και Πορτογαλία

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των ανωτέρω αποτελεί η Ιρλανδία, στην οποία όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Paschal Donohoe, σχεδιάζουν να μειώσουν τον ΕΦΚ κατά 20 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο και κατά 15 λεπτά στο diesel. Αντίστοιχα η Πορτογαλία, θα προχωρήσει σε μείωση του φόρου καυσίμων από την Παρασκευή (11/3).

Πηγή

 

«ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

03.07.2020 ΠΡ. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.

1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.

1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.

1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.

1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.

1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.

1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.

1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διανείμει στον άξονα των Ελλάνιων Αξιών κρατική γη στους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς και μόνο σε αυτούς χωρίς το δικαίωμα μεταπώλησης της.

1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.

1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.

1.12. Μέσω της φορολογικής πολιτικής θα δοθεί ανάπτυξη σε όλους τους επιμέρους παραγωγικούς κλάδους.

1.13. Η Ναυτιλία δεν θα φορολογείται με μόνη υποχρέωση να είναι η έδρα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το προσωπικό και τα πληρώματα να είναι Έλληνες, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι και όλες οι επισκευές των πλωτών μέσων να γίνονται στην Ελλάδα.

1.14. Στην βιομηχανία η οποία θα καλύπτει τομείς παραγωγής που είναι απαραίτητοι στην Πολιτεία και προκειμένου να γίνει η Ελλάδα αυτάρκης βιομηχανικά, τα πρώτα πέντε χρόνια καθίστανται αφορολόγητα.

1.15. Η βιοτεχνική παραγωγή προϊόντων καπνού και αλκοολούχων ποτών θα επιβαρύνεται με φόρο μόνο ίσο με την αξία του προϊόντος. Δηλαδή η τελική τιμή πώλησης του είναι 50 % η τιμή πώλησης από τον παραγωγό και το 50 % φόρος προς την πολιτεία.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΟΑΕΔ: Ταμειακό έλλειμα 1 δισ. ευρώ στην υπηρεσία ΔΥΠΑ

  ΟΑΕΔ: Έλλειμα 1 δισεκατομμύριο ευρώ στα ταμεία της ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ: Ταμειακό έλλειμα 1 δισ. ευρώ στην υπηρεσία ΔΥΠΑ ΕΝΑ γιγαντι...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad