ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΕΜΑΙL:smelitzanis@gmail.com...... ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK @athanasiosmelitzanis PROFIL FACEBOOK ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ TWITTER @SakisMelitzanis SKYPE: ΑΘ.ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ live:sakdriver

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - Είναι οικολογικό η ένας ακόμα μπελάς;


Τα βασικά προβλήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η σταδιακή επίλυσή...
Στην αρχή της μηχανοκίνησης το καύσιμο ,ηταν η μολυβδούχα βενζίνη στις αρχές του 20ου αιώνα και μέχρι την δεκαετία του 1980 αντικαταστάθηκε σταδιακά με την αμόλυβδη βενζίνη. Τώρα προωθείται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει τα υπάρχοντα και μάλιστα με πρόσχημα την κλιματική αλλαγή : Να σημειώσουμε εδώ ότι τα αεροσκάφη και τα ιδιωτικά Jet Χρησιμοποιούν ακόμη μέχρι σήμερα αλλά και μελλοντικά, την μολυβδούχα βενζίνη.
 Προωθούν την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα που σημαίνει αρχικά αυξημένο κόστος αγοράς και εν συνεχεία με τις τιμές που διαμορφώθηκαν τελευταία στην ενέργεια , σημαίνει και αυξημένο κόστος κίνησης. Ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι καθαρό δεν είναι αληθές διότι για να κυκλοφορήσει χρειάζεται να φορτιστεί με ηλεκτρικό ρεύμα που δεν γνωρίζουμε εάν αυτό έχει παραχθεί με λιγνίτη αέριο ή πετρέλαιο ή από ανεμογεννήτριες. Εάν πάρουμε την ανεμογεννήτρια τότε πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή της είναι μεταξύ άλλων είναι : Για το στήσιμο στο βουνό απαιτούνται 1200 τόνοι τσιμέντο , 335 τόνοι χάλυβα (μολύβι - ψευδάργυρος) 5 τόνοι χαλκός , 3 τόνοι αργίλιο και ως ψυκτικό χρησιμοποιούν φθοριούχο θείο που είναι 2.500 φορές πιο ισχυρό από το διοξείδιο του άνθρακα που είναι αέριο θερμοκηπίου !!! Τα δε πτερύγια αποτελούνται από πλαστικό ενισχυμένο με ρητίνες που δεν ανακυκλώνονται . Η διάρκεια ζωής των ανεμογεννητριών είναι 15 εως 20 χρόνια.
 
Πολλά ηλεκτρικά λεωφορεία στη Λιόν βγήκαν εκτός λειτουργίας, καθώς από το δριμύ ψύχος προκλήθηκαν βλάβες στις μπαταρίες και τα συστήματα των υπολογιστών που εξασφαλίζουν την ενέργεια και οι οδηγοί των οχημάτων αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στα αμαξοστάσια αφού αντιλήφθηκαν πρόβλημα στην παροχή ρεύματος, γράφει η ιστοσελίδα Lyonmag.com. 
Τα προβλήματα μπορεί να σχετίζονται με τις χαμηλές θερμοκρασίες, που ήταν το πρωί γύρω στους-4°C στο κέντρο της πόλης.(πηγη Lyonmag.com ).
 Ενα μεγάλο πρόβλημα είναι ότι τον χειμώνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται πολύ περισσότερη ενέργεια απ’ ό,τι το καλοκαίρι.
Και να δούμε και κάποια τεχνικά θεματα:  Η εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας αυξάνεται όταν κάνει πολύ κρύο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να αντληθεί λιγότερη ενέργεια.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταναλώνουν σαφώς περισσότερη ενέργεια τον χειμώνα:και η αυτονομία μπορεί να μειώθεί – ακόμα κι αν οι οδηγοί κινούνται με χαμηλές ταχύτητες και αυτο γιατί το εσωτερικό, τα παράθυρα, τα καθίσματα και το τιμόνι, καθώς και η ίδια η μπαταρία πρέπει να θερμαίνονται με ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία κίνησης.
Μοιραία λοιπόν αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μειώνεται ανάλογα με τις χειμερινές συνθήκες. Σε ακραίες περιπτώσεις σαφώς θα μειώνεται περισσότερο.
 
 Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι όλα αυτά που μας τα παρουσιάζουν ως ιδανική λύση πιθανότατα μετά από κάποιες δεκαετίες θα μας πουν να αλλάξουμε σε κάτι άλλο και αυτό που απομένει είναι το υδρογόνο που υπάρχει όμως δεν το προωθούν. Γεγονός είναι ότι με νομοσχέδια επιβάλλουν φόρους για το περιβάλλον για την υποτιθέμενη κλιματική αλλαγή , φόροι στα καύσιμα και κάθε μερικές δεκαετίες μία ολική αλλαγή στον στόλο των αυτοκινήτων. Η Ελλήνων Συνέλευσις θα δώσει έμφαση μεταξύ άλλων και στην τεχνολογία του υδρογόνου για να έχουμε μηδενική μόλυνση στο περιβάλλον ώστε αυτό να επανέλθει και να προσφέρει την ασφάλεια στον άνθρωπο. 
 
 
 
 

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΗΣ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ  ΝΟΜΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΗΛ. : 6909463007
ΕΜΑΙΛ: smelitzanis@gmail.com 
 

 
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΙΑ:

Α) ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

Β) ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Γ) ΤΗΝ  ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


 

 

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ.

 

 

Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΑΠΛΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΟΜΙΚΑ ΑΡ. ΠΡ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ 6199/2015
 
 
 

 

 

 

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ...
Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ.
 






 

 

 

 

 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ...!!!

 

 

 








 
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΟΑΕΔ: Ταμειακό έλλειμα 1 δισ. ευρώ στην υπηρεσία ΔΥΠΑ

  ΟΑΕΔ: Έλλειμα 1 δισεκατομμύριο ευρώ στα ταμεία της ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ: Ταμειακό έλλειμα 1 δισ. ευρώ στην υπηρεσία ΔΥΠΑ ΕΝΑ γιγαντι...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad